Jumaat, 29 Julai 2011

~~LaGi...LaGi SoPinG RaYa~~

salam bsiaran langsung,lmbt bsiaran
maklum la pagi td hujan lebat
lps subuh ayah ckp lambat le msk krj hujan lg

ibu pun smbg tdo lg dlm kul 8 bangun goreng mee tuk ayah
lps ayah g krj ibu sibuk le dok kemas2 hasil soping smlm

selagi xraya ada ja nak soping kn
ala soping tmpt2 ada sale je kn brapa rm je yg terbang kn
sesui le dgn badan sendiri
bak kata pepatah ukur baju d badan sendiri wah gitu

destinasi d SOGO,A'NIZ,MUAZ,NAGOYA N MYDIN
layanzzz hasil sopingan smlm...



ibu pegi ngan member je...klu g ngan cik somi jgn harap nak lama2 soping hu....


dah penat dah ni tp gambar member de plak ye

xbyk soping kat sogo




baju t-shit cik somi n cadar je



d aniz pun hanya beli baju cik somi



sampin free je


d muaz ni yg paling lama,rabun mata suma nak beli rasanya



hasil soping tudung



baju pun ada jual tau


tudung tuk kakak ain pun ada



tambah2 barang tuk langsir




mydin pun nak soping ni



sendal tuk abg mirul n inai kuku n rambut pun ada beli



semangat harimau malaya tuk 3 hero malaya ibu tp kalah mlm td so ayah xpakai pun,tp tetap rasa bangga hu...


tp ijat semangat je nak pakai janji baju baru










kad tuk naik bas d kl ni dah kena guna kad pulak


jarang guna kenderaan awam so ibu baru beli smlm he..he,,


pegi dr rmh naik bas smp taman jaya naik LRT pun ptama kali naik gerun gak rasanya sbb xde pemandukn, blum lg merasa naik star lg tu...katanya lg laju tau...biar la nak kata ibu ni jakun ke apa, ibu memang jarang kuar naik kenderaan awam ni ,slalu kuar ngan cik somi dgn keta sendiri tp smlm mmg enjoi habis la...soronok kuar soping ngan org yg satu kepala layan dr kul 12thr smp rmh 8 mlm hu penat gilani.....happy weekend.....


































3 ulasan:

eB ezrin berkata...

uishhh x thn... i lioke... canteknyer umah imah :)

~Siti Hajar~ berkata...

wah! shopping lg..syonyer

Sy pun dh shpg bj raya utk anak sikit2, xla terasa sgt duit keluar kan, klu shpg sekalu gus blh bangkrup kita...hehe

Hencemnyer Ijat pakai baju bola..

::NureeN:: berkata...

awalnyerr shopping raya.. nureen belum beli apa lagi pon.. baru beli on9 baju ellesya, ptg ni baru nk bg try pakai ok ke x.. hehehe.. 1st time beli on9 risau gak klau x cantik.. ;p

Followers