Isnin, 4 Julai 2011

~~kEpErLuAn PeNaPiS AiR d RmH~~

cepatnya masa blalu, dah bln 7 dah, ujung bln ni dah nak masuk bln puasa
bla puasa ingat ibu dah nak masuk 3thn ibu guna khidmat penapis air ni
byk membantu ibu sbnrnya xpayah susah2 nak masak air tuk buat air suam tuk minun n buat susu ijat

byk kebaikknya ni, air pun bersih bleh trus minum je
bla ada sayur yg layu2 rendam je ngan air ni trus segar semula

mcm2 skrg ni kn udara la, air la, suma kena dtapis dah xmerasa yg semula jadi dah....emmm....bla nak servis ni...





jenama biasa2 je...rm1400..janji airnya bersih kn...

sedia d minum....
air paip kat rmh ibu mmg slow sgt tu yg tapis trus msk ke balang tu
k gak air bersih sentiasa ada n sedia d minum....



9 ulasan:

eB ezrin berkata...

mmg perlu... tapi ongkosnyer blom ader ;p
ps: ler... naper nk tringin2 nk polo kami... polo jerk... suker nk berkawan2 nih ;p

nk meakp umah? boley... contact eB yer :)
kalo header jerk >RM10.... ok?

mamalieyna berkata...

perlu3x...tp tgh simpan budget ni..hee~

Fieza79 berkata...

mmg rasa selamat bila dah ada penapis air ni...kami pun dah ada satu...tu pun byr payment bulan2..tk mampu nak beli sekali cash..hehee tp menda laen boleh pula beli cash kan..hahaahh..

Bionic women berkata...

kalau duk subang jaya ni, penapis air ialah keperluan utma dah jadinya ibu, air kotor sangat...x snaggup rasanya nak minum..
kita guna coway

MamaEma berkata...

salam kenalan

memang kena pasang penapis air kat rumah..kalau tak akan terasa klorinnya..

Tanpa Nama berkata...

air yg dah masak mane nak sama dgn air yg ditapis...kajian membuktikan kuman akan mati jika air dimasak dengan kadar kepanasan air yang mendidih..kesimpulannyan air yang dimasak jauh lebih baik khasiatnya.....

dinor's family berkata...

alhamdulillah dah 3thn guna penapis air ni tuk minum n buat susu anak, sihat2 sumanya...klu dah xdak kat rmh tu pandai2 la..mst la kena msk air tu, cik tanpa nama oooooi...klu cmtu nak kemana2 bwk la air msk dr rmh ye...sbb air maneral kat luar tu xdmasak kuman xmati t muntah2 plak....ngeee....

shila berkata...

utk pengetahuan tak bernama tuh... memang air yg dimasak tu kuman nya mati tapi sampai satu tahap oksigennya boleh kuar semua... jadi munim lah air yg tak der oksigen... hidrogen jer yg ada... tak caya belajar kimia... semua ada baik buruknya...

Tanpa Nama berkata...

cik shila and DF... air yang dimasak tak de tamat tempohnya ...kalo air mineral tu ada tamat tepohnya...kalo air di masak tak baik... mcm mane pulak zaman datuk moyang yg minum air masak zaman tak de mesin penapis air... tak caya belajarlah sejarah pulak....

Followers