Jumaat, 22 Julai 2011

~~TaMbAh KolEkSi JaM Lg~~

salam auto publish.rindunya pd kwn2 suma
ibu shift pagi minggu ni...so xde masa nak update blog time cuti aktiviti penuh
tp yg bestnya jumaat last krj cuti sabtu ahad penuh lg aktiviti weekend ni

yg pasti ayah nak g servis kete kn nak blk kg raya ni....kawin pun org kedah so tiap2 tahun blk kedah le...

kisahnya si abg ni..kita sibuk dok mmilih baju raya dia mrengek nak beli jam
jam g-shock katanya, suma kwn2 pakai jam mcm tu...so layan je la bkn smp rm50 pun
so..layan antara koleksi jam dinor family mmg suka kumpul jam ngeee..

jam ibu ayah satu je....anak2 sorang 2,3 jenis ikut tema katun gitu...




ni koleksi jam tbaru ibu made in avon i like avon tali leh tukar2.....





ni jam sblm yg atas tu,ibu sayang n suka sgt jam ni...xpakai tp wat koleksi je...




jam baru abg mirul suka latu dpt beli,bapak besar cam ayahnya jam je...trend skrg katanya




see...besar gila dah nak sama besar ngan tangan abg dah....

sory xdpt nak jengok kwn2 ibu krj pg masa terhad....mggu dpn ibu akan jd bloger tegar semula sbb krj mlm.....happy weekend....

6 ulasan:

mamalieyna berkata...

amboi byk tuu....layankan je kehendak anak2 kan..selagi mampu.. ^_^..janji rajin blajar..^_^

zaidah berkata...

banyaknyer jam.....klu kat rumah nie bila dah rosak biasanyer buang aje...

eB ezrin berkata...

wah byk tuh... eB nih bli satu jerk... pakai bertahun2... semestinyer SWATCH ;p

~Siti Hajar~ berkata...

byknyer koleksi jam..

Biasa anak2 ni terikut dgn kwn2, apa yg kwn2 pakai mereka pun nak, kita kn siap duit jelah yer...haha

dinor's family berkata...

koleksi jam tu suma masih bnyawa n ank2 ibu tukar2 pakai ikut keadaan...cuma yg bmanik je dah mati tp sayang nak buang ,ada kenangan manisnye,,,,,

::NureeN:: berkata...

g-shock same ngan asben suka jgk g-shock tp arga hampir 1k yg dia minat tue tp nureen juz beli yg 200lebih jerr.. nanti2 la nureen ada duit nureen belikan..
jam nureen pon same cam eb swatch adiah besday.. dh 3 nureen dpt tp yg lama2 asben x bg pakai suruh pakai yg baru jekk yg lama elok lagi...

Followers