Rabu, 13 Julai 2011

~~BkAwAn BiAr BeRiBu, BkAsiH BiAr SaTu~~

bebunga bunga hati ini bila bukak je blok header dah btukar lg
wow...sgt2 puas hati hasil krj tangan kwn kita
sape lg klu bukan si eB yg tkenal tu...

tq bbyk ye sudi mlayan kerenah imah yg bru lg dlm alam maya ni
dah dkt raya ni bkn rmh betul je btukar cat bagai
rmh alam maya pun nak btukar gak ...
harap eB xserik nak brurusan dgn imah lg ye...

sory lambat wish sbb imah krj mlm so....blk je pg td trus tido xhingatnya
dah bagun chek email tgk dah siap header yg baru.....kwn2 cantik x?

bblk kpd tajuk....
tmpt krj ibu sejak 2,3 thn ni ada mgambil pkrj asing
dr mana lg klu bukan jiran kita indon nun

so....bla dah tamat kontrak biasanya 2thn mereka akan pulag semula ke negara mereka
tp ada juga smbg lg satu thn
bla nak bpiasah ngan kwn dr seberang ,mcm biasa la mst ada bg ole2 dr malaysia

ala sekadar sedikit cendera mata tuk kenang kenangan
tp ada gak mereka pun bg pd ibu tuk kenang kenangan apa lg

duit la ...baik tul hati kwn ibu ni bribu ribu dia kasi kat ibu.....see layan the pic....

^

^
^
^
^
^
^
^
^
^



kan seribu tu...tp klu convert ke rm dlm 30 or 40 sen je.ngee xpe yg penting pesahabatan yg tinggi nilainya....





ni fina dah 3thn bkrj d malaysia brasal dr medan

dah slamat smp pun d kgnya

see you again

ni pulak kaduk buat fina ya..bawa balik indo tuk kenang kenangan
p/s kaduk klu bahasa kita hadiah,sejak bkwn ngan indon ni makin byk pekataan indon yg ibu blajar ...seronok gak klu dapat yg ok tu....






6 ulasan:

mamalieyna berkata...

waa ribu2x...hee~

lawa dah header tu..sesuai.. ^_^

Fieza79 berkata...

owhh eb yg bt kan header tu rupa nya..mmg nice la..

~Siti Hajar~ berkata...

sy pun nk ambik khidmat eB tuk ubahsuai rmh baru sy, hrp2 jd cantik cam rumah k.imah ni..hehe

::NureeN:: berkata...

cantik header tue.. mmg puas atikan hasil tangan eb..

betul3x... berkwn biar ramei bercinta hanya 1.. hehehe.. tp nureen x ramei kwn pon kwn alam maya lg ramei rasanya

zaidah berkata...

nie bukan setakat beribu riban ima tapi berjuta lemon.....

LYAfrina berkata...

COMEL RUPA BARU NI...NMPAK LBH KEMAS:-)

WOW..SLIMNYER IMAH

Followers