Selasa, 24 Mei 2011

**PtAmA KaLi AyAh BaLuT HaDiAh**

salam ceria semoga cuaca hari ni pun cerah n ceria hingga k ptg
hari ni ibu cuti,esk krj mlm

byk krj rmh yg nak buat hari ni
yg bestya nak pek baju2 tuk blk kg

hari ni dpt la ibu jenguk2 n3 kwn2 suma
sbb hari ni bsiaran langsung he....he

saje nak abadikan hadiah hari guru tempuh hari
selalunya bab membalut hadiah ni ayah memamg xpenah buat

tp dsebabkn time beli n balut tu ibu xde
ibu krj mlm so dgn gigihnya ayah membalut

hadiah tuk hari guru pada sek. keb. ayah balut
tuk abg n kakak,sambutan pada hari isnin lps

tp sek. agama pada hari rabu lps
ibu cuti so dpt la ibu balut 1hadiah tuk kakak
lg satu ayah mmg dah siap balut

so layan pic hadiah yg ayah n ibu balut tuk guru sek. agama
hadiah tuk guru sek. keb. xsmpt nak klik
abg n kakak dah bg pada guru kelas masing2

layan........





hadiah ni ayah yg balut tuk abg mirul bg pada guru sek. agama




yg ni ibu balut tuk kakak bg pada guru kelas sek. agamanya,sebenarnya ayah dah kering idea nak balut mcm mana hadiah yg xbekotak ni...so bg pada ibu balut cm hamper je la.....

5 ulasan:

mamalieyna berkata...

hikhik...kira ok sgt dah tu..LULUS~ hee~ abah arif pun tak pernh buat kerja2 seni camni..^_^

LYAfrina berkata...

HEHEHHEE.. STANDARD LA TU KAN... SATU PENCAPAIAN Y BAGUS AH TU...

munna berkata...

MUNNA PUN KALAU BALUT HADIA YG BIASA2 JE..TANGAN TAK DE SENI ..NAK BALUT CANTIK2

rose --{@ ibuRafiq @}-- berkata...

kira cung sgt2la tu..if somi sy..tatau la camne dia buat..eheh

Izan Ishak berkata...

boleh sgt ni kalau ayah yg balut hadiah....cantik je~

Followers