Rabu, 25 Mei 2011

@@KeNaPa TaKuT pUlAk Ni?@@

salam bahagia,bsiaran langsung lg ibu hari ni
masih cuti tp separuh je,t ptg msk krj mlm dah

tp krj rmh masih blum beres
kain smlmnya blum lipat lg
knp xde mood nak lipat kain ni

jap lg kena rajin2 kn diri gak ni
ok sblm tu nak kongsi dgn kwn2 suma mngenai satu benda alah ni

kat shoping compleks byk benda ni kn
kanak2 mst gemar bmain dgn benda ni
anak ibu pun pantang jumpa mst kena layan dulu
seraun pun jadi la

yg peliknya kali ni menangis ketakutan pulak dia
benda ni ada d dpn pasaraya MYMYDIN dkt eria rmh ibu je
saje layan kakak nak beli bekas air nak bwk bekal g sek

nak blk tu ijat tnmpk benda alah ni merengek2 nak naik
tp bla dah naik menangis takut pulak
kadang2tak faham perangai anak2 ni...layan...



3 ulasan:

mamalieyna berkata...

hahaha...awat tkt plak kali ni abg ijat?..arif sokmo takmo nek ni..lagilah fenakut..huu~ tapi oklah..jimat, takyah melabur ke tabung ni..heehee~

nureen berkata...

1st time naik kot... huiii kalu elly ni x lepas nih mau 5 6 round.. hehee

alimaz kembara terasing berkata...

anak2 saya kalau nampak benda alah ni mau menjerit keriangan....

Followers