Isnin, 9 Mei 2011

~~Di MaJlIs HaRiJaDi NuR KaLisHa SyAfIa~~



sabtu lps hadir majlis hari jadi NUR KALISHA SYAFIA anak buah ayah

tkenang lak masa dia sambut harijadi yg ptama lu

layan picnya...




sekitar majlis ari jadi NUR KHALIESHA SYAFIA yg k2thn lak

nama panjang cantik tp mak2 n bapak2 sedara panggil PIAH je

lbh mesra kot...

PIAH ni anak adik ayah pompuan bongsu

krj jururawat d hospital selayang

anaknya d anta rmh kakaknya la bla dia g krj

rasanya bla ibu brenti krj n pindah ke rawang ibu pun krj sbagai pngasuh gak ke..

tengah fikir2...

balik cerita asal

sejak dr harijadi ptama PIAH ibu ada hadir gak

ibu PIAH ni kawin sama ngan mamalieyna

so...anak2 diaorang sebaya cuma ayip lahir mac piah may

layan antara pic kenangan bsama PIAH....harijadi yg ke 2thn

semoga jadi anak yg solehah ye...

manu yg dsaji,mee kari,roti jala,puding karamel,puding buah2an,nasi putih sambal belacan yg paling best lauk ayam n ikan bakar panas2 lg mcm cuaca skrg......

4 ulasan:

mamalieyna berkata...

waaah meriah la majlis Piah..ramai pak/mak sedara dia kt sini kan..hee~

Happy besday Khaliesha...nama sedap2 panggil Piah je..hu~

alimaz kembara terasing berkata...

pian ok lagi... anak saya nama puteri nursalsabila... tapi tok dia panggil Peah je.... huhuhu

Bionic women berkata...

sedap nama adik tu..hehehe..

meriah jugak besday celebrationnya..
hehehe..

hubby kita x bagi kita jadi pengasuh, dia kata berhenti kerja sebab nak tumpukan pada anak bukan anak org..hehehe..sebabnya dah pernah mengasuh dulu, tapi dapat budak yg kuat menangis..hubby x leh rehat,,budak tu menangis jer kerjanya

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ berkata...

wah cantik kek tu kak, birthday balqis bulan 10 ni tak lama lagik dah, saya ni kawan kak ina a.k.a mamalieyna, satu opis + anak kami pun satu pengasuh...akak ni kakak kak ina kan, suka baca blog akak

Followers