Rabu, 18 Mei 2011

~~iBu DeMaM...TeRiNgIn Nak MaKan BuRuNG pUyUh Lg~

salam rabu....

lambat besiaran lg ari ni

mood xok,demam panas malam tadi

bangun pagi ni dah ok sikit dah makan ubat demam

tapi selsema pulak yg menyerang

bila demam2 ni mulut rasa pahit je


makan mlm pun beli je kat luar

pekena sup ekor bru bestkn




kisahnya 2,3 menjak ni tringin nak makan burung puyuh
kuar pasar mlm xde pulak yg jual
so ayah gagah cari gak beli yg belum masak


balik ibu goreng je sedap tau,ragup je

rasanya ni firts time ibu masak burung puyuh


slalu beli je yg dah masak

ok layan cikit pic BURUNG PUYUH GORENG.


















BURUNG PUYUH GORENG ALA DINORFAMILY



7 ulasan:

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ berkata...

wah sedapnya kak, tetiba teringin plak, akak pun demam cam haidar gak ke, hope cepat sembuh k

Fieza79 berkata...

wow sedap nya nmpk..teringin pulak..

ni tk sihat ni ntah ada apa2 jgk ni...hehee

mamalieyna berkata...

huu~ demam ka?..demam n teringin ada makna ke ni..ekeke..hope cepat sihat, na ni pun dh jngkit sikit2 dr dak arif..hope tak menjadi la..hu~

tak pernh goreng burung puyuh sndiri~ =P

rose --{@ ibuRafiq @}-- berkata...

tak penah masak sebarang jenis burung..sy takut nak makan..ehehehe

rose --{@ ibuRafiq @}-- berkata...

ops lupa..get well soon yaa

Bionic women berkata...

ibu teringin ni, ada aper2 ker ibu?? hehehe..

semog aibu cepat sembuh yea..dah lama x makan burung puyuh ek..huhu

Izan Ishak berkata...

akak...izan pun suka makan burung puyuh. selalu grg tpg...sedap!!!

moga akak pun cepat sembuh ye~

Followers