Jumaat, 6 Mei 2011

&&oLe2 Dr Kg&&

salam weekend, cepatnya masa blalukn
sekejap ja dah bulan 5

hari ni lambat bsiaran sbb byk krj rmh nak buat
esk nak kuar tentunya dr pg smp mlm bru blk

dah tu ahad dah nak msk krj pagi
baju sek mst kena ready b'ion tuk smggunya

cerita hari ni mgenai ole2 dr kg
mak ibu kn dtg dr kg sekejap mggu lps
jadinya xsah xbwk ole2 yg wajib tuk anak2 kat kl ni
apa brg tu....

^
^
^
^
^
^
^
^
ta da................................


serai la, dia tau anak2 dia suka masak2 so serai kn barang wajib tuk masak2 kn



lg...lg...bunga kantan sure tuk buat laksa,kemarin ibu dah buat laksa sudah....





tak lupa daun inai, ibu mmg suka pakai inai......






bayak gak siap bleh bahagi2 tuk member tmpt krj lg...




ni pulak acar buah limau,mak ibu masak sendiri ni,ibu xgemar sgt tp dah mak kita yg masak mkn je la....



last sekali magga yg amat besarnya model pun nak interframe gak.....nnt ujung bln 5 nak blk kg mst bwk blk lg byk barang2 kg ni yg xsabar ni....happy weekend............ tgh fikir2 hadiah apa nak bagi pada harijadi anak buah abang esok ni...............








3 ulasan:

mamalieyna berkata...

hee....dah 2x buat laksa guna bunga kantan mak bagi..lalala..hehe~

Izan Ishak berkata...

seronok kan kak dpt ole2 dari kg. izan pun kalau balik kg penuh kete mak bawakn macam2...

nak sikit pelam tu ijat, bole?

Tanpa Nama berkata...

besonye buah pele, mintak kawe se,kawe suko make bunge kante, sedak masak lakse denge buak ule.ada lg ke,mintak kawe sebate dua.

Followers