Khamis, 8 September 2011

~~PoSiNg2 SbLm bLK KL~~

salam syawal nan indah
hu...ibu masih bkrj pagi ari last,xdpt nak komen2 n3 kwn2 suma
tp ibu ada sempat jenguk2 gak

sblm tido ngadap lappy jap tp mata ni xleh nak bukak lama2 lg, dah nak lelap je
maklum la kul 4.30 dah bangun bsiap2 tuk g krj..

tp xpe janji ibu dpt update blog ibu pun kira orait jugak le
masih bcrita raya lg tp ni dah ari last kat kg
kiranya dah bsedia nak brangkat blk kl la

kami blk dlm 3biji keta je
lg 3 biji ari lain2 blknya,btolak dlm kul 12pm smp kl 8pm jem jugak le....

so layan pic yg akan mnjadi kenang kenangan sbb bukan senang nak kumpul adik bradik,
adik bradik ayah sumanya 11org dgn mak baru 2org,arwah MIL meninggal sejak ibu mula2 bkwn dgn ayah lu lbh kurang belasan tahun lalu...ni pic d rmh FIL.....layanzzzzzzzzz

kakak ain yg tlong klik2 tu yg blur je ish....ish....






sesi kanak2 sepupu sepapat gitu...ni bru separuh je tau....





abg mirul suka nyakat ain....




antara ahli kuaga ayah yg hado pd hari tu...ni baru 6 kuaga je...lg 5dah blk rmh masing2 lbh awal..











sblm blk sempat kami singgah rmh SIL..dulu..tapau apa yg patut..he...





sedih dah nak blk kl....mula blk rutin biasa .....krj krj krj...



hai ijat ngan sepupunya si iffa naik kuda nak blk kl...boleh smp ke ni...
kenangan manis gitu, depa bdua ni sebaya....



4 ulasan:

Fieza79 berkata...

seronok nya balik beraya ramai2...konvoi ehh..

mamalieyna berkata...

syoknye abg ijat...jumpa ramai sepupu kan.. ^_^

::NureeN:: berkata...

ramei sepupu ijat.. bestkan raya kat kg.. ;)

zaidah berkata...

bestnyer beraya bersama saudara mara...

Followers