Rabu, 7 September 2011

~~BrAyA D KoLaM AiR PaNaS ULU LEGONG~~

salam syawal nan mulia lg ceria
ibu masih bkrj pagi
masih bkisah raya d kg
raya tahun ni xbyk rmh ibu g jln2
pd raya k3 ibu g braya krmh kwn sek lama ibu tp lupa plak nak klik pic dgn dia ,dah le 2,3 thn skali leh jumpa

pd raya 4 plak pd mlmnya g braya d rmh SIL pun lupa nak klik2 picnya
blk dr sana kami trus k kolam air panas ulu legong, ni pun ptama kali bru smp
nama je org sik kedah tp xpenah smp tmpt tu, ala dlm 45 minit dr rmh

kami g dlm 3biji keta, btolak kul 11mlm blk kul 2pg, esknya lak nak blk kl tp xpe janji anak2 happy ,ayah ibu pun bleh layan stress bila dpt bremdam kaki dlm air panas...layanzzzzzzzz






ayah tgh beli tiket dewasa rm4 kanak2 rm2...



org ramai gila...smp xselesa anak2 nak mandi



ada dlm 5 kolam, lain2 suhunya....ni kira bleh rendam kaki je....panas gak smp brasap2....


pcubaan kakak ain bbaju oren nak rendam kaki...


ijat pun rasa sikit je dah xmau panas katanya..


tgh2 mlm pun ada jual ais krim...layan je la...


hu..penat ibu posing dgn kaki dlm kolam tp kakak klik muka je....


dah nak blk layan kakak mkn jagung lu...


dah nak blk sempat je abg nak mmbeli lg......mmg best tmpt ni bla2 blk kg nak layan lg la tmpt ni...

5 ulasan:

mamalieyna berkata...

huu~ sempat ja menyinggah sana eh..herm..kami asal balik, kejap2 je, takdak pemandu arah, susah nak berjln..

best tu berendam air panas..

LYAfrina berkata...

mak aiii...mmg nmpak ramai sgt org kt situ..msti sgar bdan kn dpt rendam kaki kt kolam air pnas

ainnoraini berkata...

dah penat beraya..mesti la seronok dpt remdam kaki kat air panas tu...

mesti hilang lenguh2 urat2 kaki tu..

selamat hari raya...

::NureeN:: berkata...

nureen yg dekat ja ngan kolam air panas ni pon x pernah g lagi.. hehehhe ;p

eB ezrin berkata...

nk gaks gi.. tapi blom ader pluang. hu3

Followers