Selasa, 13 September 2011

~~ DpT FM ptAmA SeJaK bGeLaR blOggEr~~

salam selasa,ibu masih bkrj mlm
teruja n tharu walaupun ibu masih baru dlm bblog(awal januari 2011) ni, ibu dah ramai kwn
n ada gak kwn blogger yg ptama kalinya yg mmberi FM kat ibu
iaitu sapa lg sicantik manis nureen MY LUVELY FAMILY tu...

rajin nureen ni ingat je kat kknkwn kn....atas sbb ibu ada mngomen n3 mngenai adiknya yg blajar d egypt tu lu kn...so dpt FM jauh lak tu ...yg mgeposnya pun jauh tau dr penang lg..

bbyk2 trima kasih btambah lg la koleksi fm ibu
kali ni paling jauh ibu penah dpt....terima kasih hanya tuhan dpt mmbalasnya....sorry lmbt wish coz...bru smp kat tangat ari sabtu lps...nak bg alamat rmh t xdak sesapa kat rmh kn suma krj kn...tq lg...lain kali bg lg ;)......


guna alamtat tmpt krj mamalieyna senang ari2 dia ada je kat opes tu..hu...
ta da...ni la FM nya......
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^




suka sgt.....



antara koleksi tbaru........



terselit gak FM dr padang besar yg ibu g terjah 2syawal tempoh hari....sorry tuk kkwn blogger xde ye...blum pandai nak wat contes gitu....





4 ulasan:

LYAfrina berkata...

tahniah imah...
nnti blh wk koleksi :-)

zaidah berkata...

tahniah....n cantik.....

eB ezrin berkata...

tahniah imah. musti best kan? :)

::NureeN:: berkata...

tq k.imah sudi trima fm tue dr nureen.. sori yerr nureen baru jek baca n3 ni..

Followers