Selasa, 1 Mac 2011

%%AnAk DeMaM IbU MC%%

selamat pg semua, dah msk bln 3 dah thun 2011 ni
cepatnya masa blalu

pada awal tahun ibu dah mgumpul mc ja
apa taknya bla ibu demam mc
anak demam pun ibu mc

kisahnya pd mlm sabtu ijat demam panas
so ibu bjaga spanjang mlm
jelum kn kepala ijat yg panas tu

tp tak juga turun panasnya
so jln trakhir ibu mskkn ubat bontot
dlm stengah jam dah kurang panasnya

dpt la ibu lelap dlm 1jam dah nak bsiap g krj pg
dlm kul 4.30pg ibu pun buat kputusan tak yah g krj la
tak cukup tdo mcm mana nak buat krj nnt

so pgnya ari sabtu ibu kuar ngan ayah g klinik ambkkn ubat anak2
so mntk mc tuk ibu skali nasib dpt ducter pun faham ibu jaga anak demam
mst tak cukup tdo

sambil2 mnuggu giliran jumpa ducter smpt lg anak2 ibu bposing d klinik tu    
posing org demam namanya
walaupun demam anak2 ibu tetap lasak ....................

7 ulasan:

Fieza79 berkata...

anak demam...ibu kena mc la ye...mcm tu la kita kann...

Alimaz-Kembara Terasing berkata...

anak2 demam kuat macam mana pun tetap lasak jugak...

mamalieyna berkata...

sian...tp demam2 pun ceria + lasak..aduyaii..hehe..

Ummi Salsabila berkata...

demam tp still ceria ya..

So Shy Lady berkata...

salam knal,

amalkn pngambilan vitamin c utk tingkatkn daya immunisasi bdn ;D

So Shy Lady berkata...

salam knal,

amalkn pngambilan vitamin c utk tingkatkn daya immunisasi bdn ;D

Zaidah berkata...

apa2pun semoga cepat sembuh...amin

Followers