Rabu, 23 Februari 2011

&&KuAgA aYaH Yg BeSaR&&

ibu xnak la crita pasal kuaga ibu
sbbnya mamalieyna dah crita sumanya
so..ibu nak crita ckit mngenai kuaga ayah yg besa ni

adik beradik ayah 11 org sumanya
ayah anak k6, 7 lelaki 4pompuan
suma dah kawin cuma tggl sorang ja yg bru btunang ngan org kemaman bru ni
itu pun d jangka kawin bln6 2012  pasti meriah bongsu katakn

tp ada lg 2org lain mak
bapa ayah kawin lg slps bbrapa tahun maknya mninggal

suma adik bradik ayah tggl area selangor sumanya
cuma 2bradik ja tggl d kedah

itu la sbbnya ibu xla masalah sgt bla ayah g out station
slalu anta anak2 ibu ke rmh kakak ipar d kota damansara
boleh dkatakn stiap hujung mggu suma bkumpul
biasanya d rmh rawang coz lbh selesa, rmh teres

d rawang ada 3org adik bradik ayah, so ayah pun bli rmh lg satu d rawang juga
jangka tahun depan nak pindah sana
ibu pun brenti krj hu hu hu.....

so...layan lg pic pada raya posa tahun 2010 tahun lps....




tahun lepas mmg suma blk kedah tahun ni giliran rmh mentua masing2 lak tp ibu tiap2 tahun blk raya rmh mak n mntua coz rmh bapa mntua kg sbelah je...alkisahnya ibu ngan ayah sbaya bcinta sejak dr sek. tu yg kawin muda tu umur ibu 23 thn ibu dah kawin he he....

ni time nak btolak blk kl dah ni...ada yg dah blk awal.......ada yg smbg cuti lg....

3 ulasan:

~Siti Hajar~ berkata...

Family besar ni best...cam sy belah mak 10 badik tp belah abah xde sbb abah anak tunggal..hehe

Family besar ni skli bkumpul, mcm nk pecah rumah kan...best..best..

mamalieyna berkata...

meriah la depa blah sana..hee~

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis berkata...

wow wee...ramainya ahli kuarga kalo berkumpul ramai2 ni mesti gempaq kan

Followers