Selasa, 15 Mac 2011

~~~CuTi SeK. sEmEsTeR PtAmA kE sEmEsTeR aKhIr Ni?~~~

selamat pagi suma
kwn2 suma sibuk bkerja ibu bru blk krj
ibu krj mlm mggu ni
sblm tdo smpat gak ibu nak update blog ibu n jengah kwn2 suma

kisah si anak dara ibu yg sorang ni la si kakak ain...
sek. bru abis semester ptama tp bag n alat2 tulis suma dah kena ganti baru
kdua2 bag sek. keb. n bag sek. agama dua2 dah koyak

tp abg punya masih elok n nampak baru lg
abg cuma bli satu ja bag baru tahun ni sbb bag tahun lps masih elok

tp bag kakak dua2 koyak rabak, putus tali la
ganas tul kakak ni

ahd lps dah alang2 g shoping ibu bli skali bag tuk kakak
kakak yg pilih sbb barang2 dia biar dia pilih sndiri t klu kita pilih xbkenan lak
smpat la ibu klik2 pic nya tuk kenangan bla dia dah besar t bleh ibu tunjuk btapa ganasnya kakak
bru 3bln sek bag dah koyak

bruntung budak2 skarang nak apa ckp ja mst dpt ,kita dulu2 bwk bag lama2 yg bekas2 kakak abg ja




  

                               koyak juga walaupun ibu dah jahit bkali2
talinya putus nak kata xde kualiti abgnya masih elok sama2 bli d tmpt n jenis yg sama
                               tgk la warna pun ganas kakak pilih


                 siap ada eksesori pen lg  nak tgk brapa lama lak bleh tahan ni

1 ulasan:

mamalieyna berkata...

aduhai kakak ain..memang ganaz...mana tak amjat sama naik..hehe..arif jugak cool..sbb takde kwn nak ganaz2..hehe..

Followers