Isnin, 14 Mac 2011

~~~SuKa BeRtUkAr DuKa~~~

sebenarnya susah tau ibu nak dpt cuti pada ari minggu
dlm 2bln 2kali ja dpt
coz ibu krj 4ari cuti 2ari

so...ari mggu smlm ibu cuti dpt la msk2 tuk ayah n anak ibu
sarapan mkn roti canai
mkn tengahari ibu msk la

lps mkn g la mydin mall usj tuk bli brg2 kering lu
untk majlis ari jadi amzar yg k3tahun ni pd 20 mac 2011 ni

pada kwn2 suma djemput dtg le
bg mmeriahkn lg majlis tu

tp alkisahnya pd ari sabtu 12 mac tjadi satu kemalangan
iaitu ijat tkena exzos panas moto ayah
tp dia xnangis pun

so ayah pun ingat xtruk
tp smlm blk dr shoping mnangis ja sakit agaknya

so mak ibu sruh letak ubat gigi bru dia diam n dpt tdo mlm td
bebel panjang lak ibu ni kn
so sempat gak ibu klik2 picnya gak bla time suka xingat sakit tp bla dah blk rmh emmmmm.......


                                           bru smp ijat mmg suka dok dlm troli ni.......



sementara tu sempat gak main2 ngan benda alah ni
                                          suka2.........

                                          kakak pun suka main jongkang jongkit ni




                               bla dah blk nak rehat2 bru trasa sakit....mnangis ja.......
                               bla dah tkopek kulit bru dia trasa sakit...

                                ibu letak minyak gamat ni........

6 ulasan:

Nureen berkata...

sakit tue.. kena exzos.. pedih menyengat tau.. ciannyerr...

Fieza79 berkata...

aduiii tgk pun terasa sakit nyaa...

uishh fieza ni sll jerit2 mcm tarzan bila budak2 tu berlari nk gi pd abah dorang yg baru balik keje...takutkan ekzos moto tu la..huhuu

Alimaz-Kembara Terasing berkata...

saya biasa kena..... parutnya sampai sekarang masih ada..... sakitnya bukan kepalang...

~Siti Hajar~ berkata...

seriau la tgk, ngilu terasa, mesti sakit tu, cian Ijat, ambik ms nk baik tu...

ada 1 ubat dr produk amway (lupa plk nm ubat tu), mcm spray buih, pakai tu IsyaAllah cepat baik & xde parut nanti...

mummy_ayu berkata...

alahai..siannya....pedih tu..semoga cepat baik ye...

mamalieyna berkata...

aduhai...ssakit pastinya tu..eeeiii...amzar leh geng ngn mak ndak, ada parut di situ.huuhuu..sakit woo....

hope cepat2 baik ye, nnti nak celebrate besday..hu~

Followers