Khamis, 10 Mac 2011

###RuMaH KeDuA!!!! AyAh HaPpY!! TaPi IbU SeDiH?###

sebelum puasa tahun lepas ayah happy sangat....
sbb loan tuk bli rmh k2 dluluskn

so..lps raya tahun lepas dpt kunci trus dah bleh duduk
lagipun tuan rmh lama xpotong pun api air
ayah cuma g tukar nama ja

ayah bli rmh teres trus dr tuan rmh bkn dr ejen
so...byk benda kena urus sendiri

nak bli rmh baru xmampu
dah dpt bli rmh teres pun dah bsyukur sgt
dr skrg dok rmh flat tgh2 bandar pj yg sibuk ari2 ni
dgn anak2 yg makin mmbesar

d sini sosial xtkawal
ayah suka la bli rmh d rawang jauh dr bandar
senang nak pantau anak2 nnt lgpun adik bradik ayah ramai bli rmh d sana

tp ibu sedih...
kena brenti krj(ibu bkrj sjk dr lps spm xpnh mnganggur tau)
kena tinggalkn kwn2 yg dah kenal hampir 11thn
kena tinggalkn kwn2 jiran2 kat flat ni yg ibu dah kenal hanpir 7thn
jauh dr adik ibu mamalieyna tu,skrg pun sbln skali bru jumpa


 lps abg mirul ambil UPSR lu,bru pindah sana, hujung tahun dpn la cepat lak rasanya

so skrg enjoy the time n kumpul duit byk2.......layan pic rmh ayah d rawang
sementara ni ayah bagi sewakn pada adik lelakinya lu smbil jaga rmh skali



masih keadan asal blum d ubah suai lg
suka ijt dpt main basikal tiap ujung mggu ayah mst bwk dtg sini
masih kosong
yg penting hiburan mst ada
kakak n abang yg suka layan internet ke layan game.....ish...ish.....

8 ulasan:

Nadiah Sidek berkata...

mmg sedih tinggalkan semua2 tu tapi takpe la kak..utk kebaikan anak2 juga. lagipun mana nak sama rumah sendiri dgn rumah sewa. seronok ada rumah sendiri :)

So Shy Lady berkata...

assalam,
dtg tngok rumah jap moga dpermudahkn sgala urusan
;D

Fieza79 berkata...

ala knp nk sedih..kan best tu tgl rumah baru...pelahan2 nanti dpt la sesuai kan diri...sure la rumah yg sana lg selesa kann...

~Siti Hajar~ berkata...

Best la bila ada rumah sndiri, w/pn tpasksa korbankan kerja, anak2 dh besar blh la bg tumpuan 100% pd mereka nti..

Alimaz-Kembara Terasing berkata...

sabar ajelah lelama biasa jugak kan....

dinor's family berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
mamalieyna berkata...

huuu~ dpt bayangkan camna sedihnya..kt situ jauh kan..tp takpa ada sedara blah abg...tapi huuu~ mesti kita lak susah nak jumpa..dekat ni pun jrg2...hu~

Bionic women berkata...

setidaknya ibu dah ada rumah..huhu..kami ni lum beli pun lagi...huhuhu

Followers