Isnin, 28 Mac 2011

**28 MaC 2011 GeNaB 11TaHuN IbU bKeRjA Di FREESCALE**

Hari ni 28mac 2011,genab lah ibu bkrj 11 tahun d freescale...
rasa cepat masa blalu
mcm2 kenangan pahit manis yg dah ibu lalui

kwn2 pun bsilih ganti
stiap genab 5tahun kilang akan buat diner tuk semua pkerja yg genab 5,10,15,20 n 25 tahun pun ada

pada tahun 2004 ibu genab 5tahun ada diner,sijil n hadiah baucer brang kemas
pd tahun tu ibu bru lps mlahirkn kakak ain
jd baucer tu ibu tukarkn dgn rantai tangan tuk anak dara ibu la

pada tahun lps 2010 genab 10tahun pkidmatan ibu cm biasa ada diner,sijil n hadiah barang kemas
kali ni kilang dah tmph loket emas dr POOH KONG...

diner d ada kn di SACC,shah alam convention center.

so layan pic kenangan tuk selamanya...


sijil 5tahun
rantai tangan ibu hadiahkn tuk kakak ani...
sijil 10 tahun....
loket emas je, rantainya kena beli sndiri la....
baru smp d SACC, tema mlm tu ala 70an,,,,
ina member dr sarawak
enab member dr perak
ila dr taman medan je
bgambar kenangan ngan member bsama manager cb soon
ni aksi tarian 70an dr org2 opis bos2 gitu....

10 ulasan:

rose --{@ ibuRafiq @}-- berkata...

waaaa lama tuuuu
selamat bekerja dengan lebih tekum lagi..

tulu freescale tu motorola ek?

mamalieyna berkata...

tak kuar la pic..hu~

cer try cek balik..preview dulu, then publish..hu~..tapi mek rose nampak ke pic tu haa..tak komen pun psl pic nmpk ke tak..hu~

Fieza79 berkata...

lama tuu...11 tahun..
fieza kat sini 9 tahun dh jemu mcm nk tukar tempat keje je...

mmg pic tak kuar lorr...huhu

Alimaz-Kembara Terasing berkata...

tak der gambar ler cayunk....

dinor's family berkata...

pic xkuar kn ..ngee blog ibu prob ni...ada yg xkena ni .sory klu xbleh bkongsi kenagan bsama...

dinor's family berkata...

rose: ye dulu motorola skrg freescale

Hanis Azla berkata...

semoga terus seronok berkerja di tempat tu..

Zaidah berkata...

nor gambarnyer tak kuar ker...tak ade pun.....huhuhu

♥ aNJe a.k.a MaMa_BaLQis ♥ berkata...

mak ai lamanya akak keje situ, saya kat opis sama kak ina ni dah 5 tahun dah rasa bosan sebab tet.....

dinor's family berkata...

mama balqis:kadan2 bosan gak, tp bla dpt gaji ummmm pk 2,3 x gak nak brenti hee...hee

Followers