Rabu, 2 Mac 2011

**PtAmA Kali jLn2 CuTi SeK TaNpA AyAh**

bla dah bln 3 ni mcm2 aktiviti yg nak dibuatkn, bg yg anak bsek ada ujian penilaian la
lps tu cuti pggl ptama slama smggu
harus d isi masa tluang dgn sbaiknya tu

bla dah cuti2 sek ni tringat ibu pada cuti akhir tahun 2010
bla time ayah krj ibu pulak yg cuti
ibu la yg bwk anak2 ibu g jln2

walaupun ibu ibu xleh drive jauh2 ibu tetap bwk anak2 ibu g kuar jln2 gak
masa tu time tayangan filem ngangkung
ibu pun bwk la anak2 ibu g tgk movie ngangkung kt mall
kat piramid g ngan teksi pun bleh ja...janji tambang ayah yg bagi he he...

seronok tgk anak2 ibu enjoy tul time tu
apa xnya bleh buat apa saja ayah xde nak marah2

ibu ikut je janji anak2 gumbira
tmasuk la ibu pun main game smntara nunggu waktu stat movie
layan the pic yg dah lama basi ni...tp masih trasa enjoynya
apa xnya ptama kali kuar jln2 tanpa ayah...tp ada 2 org member pun join gak

klu x masak la ibu nak kepong anak2 ibu yg seper lasak ni...he...he...





                               seronok la tu kakak n abang dpt main game....

                                 xtau lani..mak ka anak yg bria ria nak main ni........

                               member ibu yg teman ibu g jln2 muda 10 thn dr ibu ni........

                              

             

                               sukanya ijat naik buai pusing2 ni......
                                ingat anak2 yg gayat....rupa2nya ibu yg gayat lama xnaik buai ni....ngeee......

4 ulasan:

Fieza79 berkata...

sesekali tnpa asben pun best jgk..terasa kita ni lbh berdikari...yg pnting anak2 hepy je...

best pulak naik mnda pusing2 tu..hehe

~Siti Hajar~ berkata...

Btl kata Fieza tu, best gak jln2 tanpa hubby, bdikari la skit...hehe

**Seriusnyer akak ms main game tembak2 tu, cam nk tembak pjenayah btl jer...takutt!!!

mamalieyna berkata...

huuu~ tak berkesempatan lg, anak kecik sgt susah..ehh lupa dgn tok nye g giant tu..kira jln2 tanpa si abah la kan..hehe..mmg syok aa..tp anak2 dh besar gini, baru lebih syokkkk!

Nureen berkata...

nureen mmg slalu g jln2 tanpa asben dulu sbb dok jauh hehee.. bestnyerrr naik pusing2 tue..

Followers