Selasa, 24 Julai 2012

~~MaRi SuSuN2 NomBoR~~


salam selasa, salam 4 ramadhan...hari k2 puasa dgn penuh kesabaran tgh masak gas pulak habis, bila g kedai bwh flat gas plak habis stok, ayah pulak kuar g pasar ramadhan blum blk2

tuptup kul 6.45 bru blk,suruh ayah g beli nun jauh kat kedai taman medan dlm kul 7.10 baru mula masak dgn penuh tangkas masak kari ikan,goreng ayam n goreng sayur ngam2 siap kul 7.30 sabar je la...

hari k3 plak ibu masih cuti siap buat kuih buah melaka tuk balas bekas jiran sebelah n member kat tingkat 5 tu...

malas nak klik2 pic masak2 lg...layan jela pic budak abang yg makin hari makin menjadi lasaknya ni...




 gigih dok mnyusun nombor2 jam...

 abg pun tumpang susun sama2..

 yea...dah siap...
 pose time...

mmg dekat2 nak dpt baby baru ni menjadi perangai yg mnguji kesabaran ibu ngan ayah..ngeee...abg ijat...abg ijat...

4 ulasan:

eB berkata...

bijaknyer dier. :)

LYAfrina berkata...

bgus xtvt ni..mengembagkan iq anak2

mamalieyna berkata...

arif tengok berkenan ni..mickey mouse..hehe.. yee..dekat2 bb nak kuar lg menjadi perangai si abang, byk bersabar jerlah..hu~

Izan Ishak berkata...

biasanya camtulah kan kak... dah nak dekat2 bby nak kuar ni, si abg pun mulalah tunjuk taringnya. sabar jelah... si kembar kat umah ni pun sama...

Followers