Khamis, 26 Julai 2012

~~LaYaN CD dLm KeTa~~

salam khamis n salam 6 ramadhan yg mulia, ibu krj pg mimggu ni so mlm2 sikit bru dpt jengok rmh kwn2..dah dekat musim perayaan ni teringat ibu klu blk kg d siang hari ,anak2 mst nak layan CD dlm keta ,apa xnya pejalann yg jauh KL-KEDAH dlm 5,6 jam kn.

bosan asyik tido bagun xsmp2 pun lg...layan je la CD dlm keta...tp biasa dinorfamily klu blk kg braya mst btolak jauh2 mlm..anak suma tido,aman sikit ayah nak drive....




layan cerita katun je la...

3 ulasan:

mamalieyna berkata...

ok la tak boring anak2 kan..nak pasang jugak, tp asyik2 modal ke lain je..hee~

Izan Ishak berkata...

dah lama tak jalan jauh kak... kalau kami balik selangor pun selalunya dlm 3 jam dah smpai... mujurlah anak2 mmg tido je dlm kete tak kiralah siang ke malam...

eB berkata...

sng kalo drg leka kan? :)
tapi kalo A & A, gi kedai dekat umah jerk pn drg nk bkk gaks tv... aduyai... bknnyer sempat abes pn... ha3

Followers