Khamis, 21 Februari 2013

~~JaLaN2 CaRi MaKaN~~

as salam,kisah hari k2 CNY,ibu krj pd CNY lps tp hari k2 dah mula cuti so mlmnya bawak abg mirul yg blk bcuti dr asrama mkn2 sea food d mana lg klu bukan d muara ikan bakar pelabuhan klang kn
yg xbestnya org ramai dah xbyk pilihan ikan
so menu kami hari tu udang n sotong goreng tepung,ikan masak masam manis tomyam n sayur cansel sbb lambat sgt..xde pic mknn sbb lauknya dtg satu per satu n anak2 dah lapor smp jer satu terus makan  hu...lain kali pergi time hari biasa baru puas hati kn....layan pic yg hanya klik2 guna fon jer....jd la nak buat kenangan kn..



 smp dlm kul 8mlm air pasang time ni...

 baru smp


 aina dah mengamuk nak nenen...dah pakai baju hadiah dr lyafrina tu..muat jer...


 org ramai layan botoi jer la..

 pose sikit2 sementara nak tunggu lauk...meja kami xde bubung n tepi laut he...
 aina yg suka gomoi dgn ayah...kami berempat serba biru kakak n abg jer lain2 warna...


nnt bwk kami lg ye ayah..blk dah lebih kul 10mlm....

3 ulasan:

::NureeN:: berkata...

mkn2... lama x pekena ikan bakaq nih

eB berkata...

eB ssh nk bwk jln drg dah imah...
aed x mo dok diam... x mng tgn... kalo ramai2 baru berani. hu3

mamalieyna berkata...

Aduyai..g tmpt mkn gini time cuti umum gitulah kan..ramai..huu..sian anak2..apapun dpt mkn2 camni sesekali mmg best :-)

Followers