Selasa, 19 Februari 2013

~~BuBuR PeRtAmA AiNa di uSiA 6bLn~~

salam selasa,hampir seminggu xbsiaran maklum la sibuk dgn krj n anak2
apa2 pun ibu nak juga abadikn detik2 indah membesarkn anak2 ibu ni
kali ni tentang makanan pertama aina dusia 6bln
bubur nasi blander,selain tu ibu belum bagi apa2 lg
cuma minggu lps ibu krj pg ayah jaga aina d rmh sbb umi blk kg smggu sempena CNY kn
ayah ada bg makan betik layan pic yg ado...

 lembek sgt aina mcm kurang gemar,lain kali blen kejap je la...



ibu beli periuk baru sbb periuk yg ada suma besar2,jenama biasa jer janji masakkn...

 ibu letak ayam,daging,ikan bilis,kerot n kentang sayur hijau xde plak time nak masak ni..

 
 bangun jer tido trus suap,xbebaju so cekci la.....

3 ulasan:

Izan Ishak berkata...

alolo... sedapnya bubur nasi aina tu... mintak sikit bole!

eB berkata...

im back.... rindu x? he3....
6 bln dh yer?... best :)

mamalieyna berkata...

Dh 6 bln aina..cptmsa berlalu.. :-)

Sedap tu menu aina, mkn byk yeeeh..

Followers