Jumaat, 1 Februari 2013

~~BaHaNg TaHuN BaRu CiNa~~

salam jumaat yg mulia,hampir sminggu blog ibu sunyi 
sibuk dgn anak2 n krj 
cuaca yg tidak menentu membuatkn tekak ibu sakit suara pun hilang
apa tidaknya..ayah blk krj bawak blk hamper dr kwn2 yg nak menyambut tahun baru cina xlama lg 
alkisahnya ibu mmg suka minum air laici
baru nak baik batuk minum je air laici dr hamper tu trus hilang suara
apa2 pun mmg suka dpt hamper kn
buah limau pun asyik dpt free jer..he....
ini la keunikkn tahun baru cina..semua dpt merasaknnya...




 sempat posing dgn hamper sblm g sek jumaat lps

bagus mkn limau byk vitamin C

2 ulasan:

mamalieyna berkata...

Syok dpt hamper n limau free..tp tulah limau CNY ni bawak penyakit..sakit tekakkk :-).. tahun ni ingat nak skip takmo mkn limau..kalau dh sakit tekak lmbt baik...wuuu.. tp taktaulah boleh tahan nafsu ke tak..hehe..

Izan Ishak berkata...

bestnya hamper tu kak.. macam2 ada. izan kan blm sempat2 lagi nak beli limau kali ni. nak2 dorang masih batuk2 lagi...

Followers