Jumaat, 22 Februari 2013

~~BaLiK RMh RaWaNg Lg~~


assalam mlm ni dah last krj mlm,cuti sabtu ahad n isnin aina ada checkup 6bln
pd selasa lps abg mirul pun dah nak blk asrama,kami cuma hantar abg kat pickup point bas ke asrama je...ibu klik pic dr dlm keta jer..lps hantar abg mirul kami trus blk rmh k2 d rawang nun dlm 45mnt smp ler...rmh yg d sewakn kpd BIL aka adik lelaki ayah...dlm sebln sekali kami pergi sana
xde apa2 yg menarik cuma dpt le kakak n abg ijat main kat luar rmh n bekelah makan2 kat luar
mlmnya sblm blk singgah bandar rawang mkn sate kajang d rawang..boleh jer kn...


ada 4 buah bas sumanya nak blk asrama

 bekelah konon2 bila nak mnegecat pagar ni...dah naik rimas tgk xbcat...hu....
 nak klik2 pic dlm kedai malu orng ramai,klik dr luar pun jd lah....hu...

3 ulasan:

Izan Ishak berkata...

jadi pindah rawang bila tu kak? syok budak2 tu berkelah ye... hehe...

mamalieyna berkata...

Sesekali mmg kena menjengok jugak..dh pindah sok, byk la boleh ubahsuai tu :-)

eB berkata...

knaper nk malu imah? :)

Followers