Khamis, 7 Februari 2013

~~DaPaT HaDiAh Dr BloGgEr Lyafrina~~


salam khamis yg mulia
hari ni dah khamis,esk abg mirul blk dr asrama, minggu raya cina lama sikit dpt dok rmh
tp ibu krj mlm ni,cuti raya cina pun krj 
ibu cuti 11,12 n 13/2 kira ckup la nak luangkan masa bsama family kn
smlm teruja bila terima poslaju
btambah gembira lg dpt hadiah dr blogger lyafrina rupanya
TERIMA KASIH kerana sudi juga bg hadiah atas contes teka duit raya asya 2012 dulu
suka sgt .....




cuak juga nak bg alamat rmh sbb rmh flat jer takut xsmp plak,tp dah rezeki smp jugak...

 lya bg dua hadiah pulak tu..baju tuk aina n tudung untuk ibu...cantik baju ni 
belum cuba lg...muat ja ni...
 tudung pink tuk ibu...dah lama xpakai tudung 4segi ni....mlm ni boleh pakai bawa g krj...
tq lg sekali,dua2 imah suka...

2 ulasan:

mamalieyna berkata...

Waah dh mula murah rezki dpt hadiah dr member blog..best2x..tahniah.. :-)

LYAfrina berkata...

alhamdulilah..dah selamat smpai.. harap imah suka

Followers