Rabu, 31 Julai 2013

~~WW:KaSuT RaYa Vs SaNDaL RaYa~~

Assalam..kasut atau sandal lbh selesa dpakai braya d kg?



lbh selesa kasut comel tuk si comel aina....


 kasut sport abg ijat yg pilih sendiri blk jer dah buat pakai main bola ngee....
 kakak ain ngan ibu lebih selesa pakai sandal jer....
ayah dgn abg mirul lak beli sliper jer...janji selesa kn...

3 ulasan:

mama lieyna berkata...

Kami pun bersandel ja... eh maknye belum ada kasut raya la..huuu..
takdak mood nak raya..
Aloor tomeinye... kasut aina pink polkadot tuuu....^_^

mama ila berkata...

cantik kasut pink ngan sandal tu =)

Izan Ishak berkata...

comelnya kasut aina! apa yg selesa dipakai... itulah yg kita beli kan kak.

kalau dulu2, abg muhaimin ada beli kasut sport gitu. mmg sekali dua je dia pakai. kali ni beli sneakers tak taulah berapa kali nak pakai pulak.

Followers