Rabu, 24 Julai 2013

~~WW:oLe2 DaRi Kg~~

Assalam...cerciter lama..kisahnya masa paksu mat blk kg sambut har ptama posa dgn mak
bila blk semula ke kl mak apa lg kirim la mcm2 brg dr kg..suma ibu suka
paling best durian ..mmg mantap...xlupa jugak daun inai pun mak kirim
mcm tau2 ja anak dia nan sorang ni suka berinai hu....
byk juga brg2 kg sbb kami kn keluarga besar....





kui..kui.. sbg bukti ini lah hasil inai yg mak kirim .... (nak selit ni..jgn xcaya cincin di jari manis tu cincin zaman baru sbln kawin...cincin tunang pun masih boleh d pakai...bangga masih lg muat di pakai...jari jer xnaik2...badan dah dua kali ganda naik sih..ngee)

3 ulasan:

mama lieyna berkata...

Untung la kita, mak ingt kt kita2 di perantauan ni..hehe..

Lama tak tempek inai, blk esok nk tempek la.. :-)

Cincin mula kawen, sume tak muat dh..hukhuk..

::NureeN:: berkata...

byk buah2 dr kg, best2...
sama la ngan nureen,
cincin kawin n tunang masih boleh pakai, longgar lagi.. dia akan terpusing ke belakang dia punya batu hehee...
klau nk mandi wajib buka, klau x sure tercabut masa sabun

Izan Ishak berkata...

seronoknya kak... macam2 yg dibawa dari kg tu. kalau izan balik kg pun gitulah gayanya, ada je yg mak suruh bawa balik.

lama dah tak pakai inai... baguslah cincin masih muat tu.

Followers