Jumaat, 19 Julai 2013

~~HoBi BaRu~~

Assalam...skrg ni bangun tidur ja aina mst nak jengok2 kat tingkap ni...
suka gk pg2 keta banyak kat jln kn..tp bahaya jugak klu biar dia sensorang nih..
layan budak yg super lasak skrg nih..


sempat toleh bila ibu nak snap pic dia nih...

masih mengantuk...bangun awal ..subuh2 dah bangun....

3 ulasan:

mama lieyna berkata...

Jgn ikut mcm abang akeem... asal ada can intai ditingkap cermin terbukak, mau campak apa ada kt tangan ..huu..

LoVeNLiFe berkata...

Dah besar dah diakan...nie mesti tgh nak explore semua nie kan...

Izan Ishak berkata...

kejap je baby kita dah besar ye kak. jap lagi dah nak main kejar2 pulak dgn abang2 n kakak...

Followers