Khamis, 17 Januari 2013

~~PtAmA KaLi TgK AnAk KeNa AmBiK DaRaH~~



Rasanya smlm dlm sejarah bila aina demam lbh dr 4hari kena pulak ambik darah
d tambah pulak ibu yg baru blk dr krj mlm trus g klinik tuk chekcup 5bln aina
dah le hari sblumnya pun ibu xdpt tido sbb aina yg xselesa batuk n demam xdpt tido lama
paling bsejarah n pecah rekot, bila masa menunggu yg paling lama dr 8pg smp 1 thr baru siap sumanya
sgt2 sedih dgn keadaan mcm tu
pengalaman ptama tgk anak skecil aina d ambik darah sgt2 mngilukn n sgt2 mnyedihkn,walaupun dah branak 4ni
bayangkn cucuk d tgn kecil kali ptama xkuar darah,cucuk pulak tangan kiri dgn teriakan anak kecil yg sgt sayu, anak menangis,ibu pun turut mnangis....tp alhamdulillah result yg baik
demam d sebabkn jangkitan kuman dlm darah sahaja mulanya suspect denggi,n batuk lambat baik sbb xdgalakkn baby minum ubat batuk,ubatnya hanya bg BF byk2...paru2 n penafasan pun ok,ibu hanya perlu byk bsabar mungkin ambik masa batuk n selsema nak baik sepenuhnya

dlm kekalutan ni suma,ibu pulak bjangkit demam,sakit tekak n selsema jugak
elok la mlm td ibu EL...
cepat sembuh anak ibu..n ibu jugak jgn la bpanjangan selsema n batuk ibu ni
...xselesa...


 


 kesian aina,dua2 tangan sakit....





2 ulasan:

mamalieyna berkata...

memang tak tahan tgk anak kena ambil darah.. rasa nak nangis..huu~

apapun mak ndak doakan aina cepat baik ye... Amin..

Aisyah Husaini berkata...

syian si aina comel ni..

Followers