Selasa, 25 Januari 2011

&&Ibu! AbG NaK bWk bEkAl...&&

 blk ja dr sek. kul 1.30 td trus mkn nasi ngan lauk kesukaan dia ni...kari ayam...
siap nak bwk bekal lg....sblm g sek pg td abg ada pesan..ari ni ibu msk kari ayam tau...abg nak bwk bekal g sek agama...
                                               KARI AYAM
ni la antara pic yg smpt klik2...ijat n kakak tgh mkn...sblm g rmh umi...n kakak dah b siap nak
g sek keb   lak...
so....abg n kakak dah g sek..ijat dok rmh umi....ibu tdo jap....kul 4 nak bgun bsiap g krj...pg sok kul 6.40 blk la...
smpt tgk kakak n abg naik van ja....

k...tton lu....zzzzzzzzzzzzz......

5 ulasan:

Zaidah berkata...

mesti mengantukkan imah...klu kerja shift...penatpun yer jugak...sebab tidur sian tak sama macam tidur malam...

Fieza79 berkata...

aduhh mesti penat kan..ngantuk lg...

mamalieyna berkata...

kalau na mmg tak tahan la keje shift...mmg tabik la kat kakakku yg sorang ni, bertahan lebih 10 tahun...kagum2x..hehe..

waaah pandai abg mirul, nk plak bwk bekalan..bagus2x..

bintangku berkata...

Salam kenal...

Wah.... sedapnya kari ayam tu... Mkn ngan nasi panas & letak kicap, nak plak time ujan. Sedap!

~Siti Hajar~ berkata...

kari ayam...ermmm...my peberet tu, utara pgl gulai ayam...hehe..

bagus la abg nk bwk bekal g skol, anak sy jgn harap la, dia suka mkn kat kantin lg, padahal kat kantin lauknya masak cincai jer..huh!

Followers