Rabu, 16 Oktober 2013

~~SaLaM AiDiL AdHa~~

Assalam..dah jadi rutin tiap tahun,kalau hari raya korban tak blk kg kedah,ibu sekeluarga akan balik rumah rawang yang masih disewa dan dijaga oleh SIL adik kpd cik ayah.
kami balik malam raya, pukul 8.30 btolak, pukul 9.30 sampai la...sampai jer biras ibu tengah masak ketupat palas. lepas makan nasi ibu cuma tolong masak rendang ayam
esok pgnya biras ibu masak bihun sup tulang n kueh tepung bungkus, ptama kali ibu belajar buat tau..nnt nak cuba masak d rmh plak.
sempat jugak ibu btandang kermh SIL kakak cik ayah taman besebelah jer,ptgnya cik ayah dgn adik2nya sempat panjat pokok mangga depan rmh buat mkn2 ptg...salah sorang biras ibu baru mngandung anak k2...suka2 tgk org mngandung ni...
yg xbestnya kalau pergi mana2 mst tertinggal barang,kali ni tertinggal cager l/top ibu so..hari ni jer la gamaknya ibu sempat bblog..bila nak g ambik ni hu.....
ok selamat hari raya...gambar mknn nan hado ye...sibuk layan baby besar ni...
pic yg hado.....yg lain main xingat dunia..mcm setahun xjumpa tanah...ngeee...









2 ulasan:

mama lieyna berkata...

Meriah juga..aidiladha... kami lepak2 kt rumah mertua je..takde sesi jln2 pun..makan je meriah..makan n makan :-)

::NureeN:: berkata...

cantik aina berbaju kurung :)

Followers