Khamis, 15 Ogos 2013

~~PaGi RaYa 2013 ~~

Salam lebaran...nak abadikan gambar2 kenangan di pagi raya 2013
tak banyak gambar raya tahun ni sorang2 ja jadi tukang masak so sangat sibuk di dapur
layan gambar2 candit yang memeriahkn suasana....









sambil tunggu ayah,tok paksu abg kakak blk dr solat raya,layan bgambo dulu,rambut masih rapi

 rutin wajib di pagi raya,mohon maaf dan bagi duit raya kat mak...he..setakat mana yg mampu...
bukan selalu dpt jumpa mak mcm ni...setahun 2,3 kali jer blk kg...hu..
 aina pun mohon maaf ke..ade ke salah dgn tok tu....ada2 selalu buli tok suruh dukung kan....

abg mirul tak sempat duduk...ngee...
 susah nau nak ambik gambar betul2 ready klu ramai2 mcm ni....ibu ,ayah ngan aina xready plak...
hee....tok sorang jer ready....

dah suma ok..abg ijat plak moody...kira boleh la dr tak do langsung....lupa nak bg thu...suma gambo paksu yg pendiam tu yg ambil....sbb tu la gambo byk yg xready xpasti dah klik ke belum ngee......see...rambut aina yg keringting tu dah kusut he....

4 ulasan:

mama lieyna berkata...

Weeiii.... banyak gak tu sempat snap.. indahnya..
Kalau kami ada boleh la bergambar lebih meriah..huu.. in sha Allah tahun depan naa...

Fieza79 berkata...

Part sthun 2 3 kli je jmpa mak kt kg tu cm trsa2 d hti ni...dk trpkir mcm mn la rsa nya brjauhan dgn mak ayah sb fieza tk prnh berenggang lma2 n jauh dgn mak ayah dr dlu smpi kini..tk dpt d byg kn...huhuu...

Salina@IbuAqil berkata...

X apa sis..
Asalkan ttp ada gambar buat kenangan kita kan.. ;)
Selamat Hari Raya Aidilfitri dari kami..
Maaf Zahir & Batin.. ;D

LYAfrina berkata...

comeynyer aina bbaju kurung..

Followers