Selasa, 28 Ogos 2012

~~SeLaMAt uLaNg tAhUn pEKaHWiNaN Yg k13~~

salam aidilfitri k10 n salam selasa yg mulia.....ogos tahun ini amat bmakna buat ibu n ayah
bln ogos bln ramadhan ,bln syawal, bln menyambut  kelahiran baby k4 n bln menyambut ulangtahun pekahwinan ibu dgn ayah yg ke13tahun

 28 ogos 1999 hingga 28 ogos 2012
genab 13tahun usia pekahwinan dinorfamily
lbh bermakna dan meriah dgn hadiah yg xternilai dr ilahi
dgn lahirnya anak kami yg ke4

semoga ikatan  ini akan kekal hingga ke syurga 
dgn penuh kasih sayang dan dilimpahkn rezki 
amin





SELAMAT ULANGTAHUN PEKAHWINAN KE13 DINOR FAMILY





SYUKUR KPDMU ILAHI DGN HADIAH DRMU YG XTERNILAI ANAK KE4 PENYERI HIDUP KAMI DINORFAMILY

MENGIMBAU KENANGAN LALU SEJAK KAWIN TAHUN 1999
ANAK PTAMA 7 NOVEMBER 2000 MOHD AMIRUL HAKIMI
ANAK KE2 30 APRIL 2004 AIN ARDINI HAIFA
ANAK KE3 20 MARCH 2008 MOHD AMZAR HUMAIDI
ANAK KE4 16 OGOS 2012 AINA AMANI HANANIA

jarak antara anak2 suma 4tahun family planing kn...rasanya dah cukup kota kot ,2pasang dah ade
tp klu rezeki dr ilahi masih ada kami terima dgn hati yg terbuka..

4 ulasan:

::NureeN:: berkata...

tahniah...
doakan nureen jugak yerr...
nureen pon plan nk mcm ni jgk :)

eB berkata...

wah 13 thn yer imah.
tahniah... :)

mamalieyna berkata...

Tahniah,,Insyaallah kekal bahagia dan dimurahkan rezki..amin..

hehe..baeeek punya planning kan..4 tahun ngam2 memasing.. tu untung kawen awal tu.. adikmu ni je kena usaha lebih sket nak gegirl plak..hehe~

Nadiah Sidek berkata...

wah, 13 tahun dah? tahniah! semoga berkekalan sehingga ke akhir hayat..ameen..

Followers