Khamis, 19 April 2012

~~JoM K TeLuK kEmANg pD~~

salam khamis yg mulia...kemarin dah selesai g chekup preggy 20 week..
suma ok..HB 12.1,berat dr 58.1kg naik 59.2kg...
minum air gula sgt2 meloyakn.....result nya blum dpt,sama dg result tyroid pun blum dpt
sgt2 menguji kesabaran...org terlalu ramai..bayangkn smp dr kul 8pg kul 12thr baru siap suma....ibu dah le puasa, kebulur jugak la....lps ambk darah kul 10 tu...mmg dah boleh mkn ..tp org ramai segan nak makan plak...tunggu je la suma selesai baru blk makan...

hu...smbg cerciter d PD tempoh hari
lps jumpa anak buah yg tammat latihan tu dlm kul 11lbh kami terus g pantai teluk kemang layan anak2 nak mandi,anak2 xmandi yg mandi bapak si arif yg beria2 mandi dgn kakak ain

baru ja mandi dlm 2jam hujan turun la pulak ...so trus blk singgah rumah adik si abg ipar bapanya si anak yg tammat latihan tentera tu...d bandar seremban...
lepak sana dlm kul 5 baru btolak blk kl....
layan pic....








hero2 ni mmg suka main pasir..tp nak mandi penakut air laut...


layan jer...


kesian paksu..kepenatan ..ye la drive sensorang....

mmg best g teluk kemang ..ada sedia pondok sewa rm25 smp blk..rasa rugi plak ..kami baru duduk 2jam dah tpaksa blk sbb hujan lebat hu...lain kali kena pergi lg ni....

3 ulasan:

eB ezrin berkata...

mmg sgt2 cantek pantainyer :)

mamalieyna berkata...

huu..tak sempat nak jejak ke pasir pantai..hujan loor..nk kena terjah lg nnti ni..harus! hee~ dah la tak sempat beli apa2pun ole2..hu~

waah byk ni pic bebudak men pasir..

Nadiah Sidek berkata...

budak-budak memang suka main pasir dan air :D

Followers