Jumaat, 23 Mac 2012

~~BeSaMa SeLaMaNyA~~

salam jumaat yg mulia....seperti tajuk ..kami 3beradik mmg agak rapat dr kakak2 yg lain
faktor tempat n umur pun ye....kakak lain suma dok area utara
kami 3 bradik ja dok d kl ni n dekat2 pulak tu n saling perlu mermerlukan jarak usia pun xjauh sgt dlm 3,4 tahun jer

selalunya adik yg bongsu ni la selalu jadi mangsa mintak tolong kakak2nya
tolong ambik anak buah blk tusyen la
tolong tgk2kn anak2 ibu  klu ibu krj mlm n siayah blk lambat la
tp mmg sgt2 btuah n sgt2 bterima kasih pada adik2 ku ni selalu ada untuk mmbantu.....

esk ada aktiviti kuar soping masing2 tanpa somi dsisi harap2 suma bjln lancar
misi soping brg2 tuk kenduri kawin si adik lelaki nan sorang n bonsu lg....





pic kenangan kami b3 d mlm beberapa detik ibu nak smbt bday k35 lps....rupa kami sama x?

8 ulasan:

::NureeN:: berkata...

muka k.imah ngan adik laki tue nmpk sama tp ngan eina lain cikit heheh :)

aLiMaZ rOn berkata...

dah namanya adik beradik mestilah rupa tu ada persamaan dengan sedikit perbezaan....

Fieza79 berkata...

bagus lah mcm tu..yg dekat2 ni lah kena saling tengok kan..bantu membantu..betul tak..?

harap2 soping esok berjalan dgn lancar nya...

eB ezrin berkata...

imah ngan eina samer :)

mamalieyna berkata...

alaa misi tak berjaya la...huu~

takpe misi malamnya berjaya..hehe~

itulah, nasib la ada sorang adik lelaki kt sini kan..memang saling memerlukan..Syukur~

~Siti Hajar~ berkata...

Untung adik beradik dok dekat & xbkira, sma2 tologn mnolong..

**psssttt...nti kenduri jgn lupa jemput kami yer...hehe

Izan Ishak berkata...

untung akak ada adik lelaki yg boleh membantu time memerlukan...

Fai Shaklee berkata...

samalah kak! suke tengok adik beradik yg rapat mcm ni. mudah2an kami adik beradik pn mcm tu juga sampai bila2 ^_^

Followers