Khamis, 12 September 2013

~~sEkSi TaK?~~

Assalam...ibu kerja malam 3,4 hari ni...
sejak aina dah boleh bejalan ni,ibu teruja la nak menggayakan aina mcm2 pesen baju
dah lama nak pakaikan dress ni, nampak aina macam dah besar sangat
comel je bila dia bejalan pakai baju yang seksi macam ni
kecik2 je boleh pakai ye...dah besar pakai yang sopan2 jer he..he..


 suruh bejalan tak mo pulak, lg pun baru baik demam ibu sibuk suruh pose begitu begini plak ngee....
 tengah layan katon....
pose cekci la konon2 tuh.....

1 ulasan:

mama lieyna berkata...

Aina kiut np...mmg sesuai dan kena pakai baju cenggini :-)

Followers