Khamis, 5 September 2013

~~MaJLiS JaMuAn RaYa TeMpaT KeRjA~~

salam lebaran...eh ada lg ke raya ni..
apa2 pun dah hujung2 raya ni dpmnt ibu baru buat jamuan raya masa krj mlm tempoh hari
suma makan kami masak2 sendiri n ada jugak yg tempah,ibu cuma masak agar2 lumut
so jom layan menu2 n gambo2 kenangan d tempat krj ibu ni
lokasi kantin jer....






 banyak ni jer la kwn2 di dptmnt ibu 
 menu mlm tu...nasi impit kuah lodeh,lemang ngan rendang ayam,sambal bilis,sate kuah kacang,kek coklet,puding,tapai,agar2 lumut ibu yg buat, maruku n buah2 campur.

 rajin toi kwn ibu yg sorang ni buat kek coklet satu tape ware sorang untuk 30 orang tau..mmg terangkat kek dia...sedap..ibu suka..
 tgh pek2 buah2 campur tuk kwn2 tapau..
 dah siap hidang tuk 30 orang kwn2 tau...
 org2 kuat d majlis ni tau...bila dah siap hidang pose dulu la kn..
 ada yg lum ready hu....
 pose lg...
 kwn2 suma dah smp so....jemput mkn ye..
 pose je lebih ,bila part mkn sikit jer sbb masa dok hidang dah separuh masuk mulut hu...byk mknn tapau bwk blk...
selesa bkwn dgn lain2 bangsa sbb byk benda leh kongsi2...bsama bff kak shanti...

2 ulasan:

mama lieyna berkata...

Waah meriah..itu yg seronok klu bekerja, ramai kawan2.. :-)

Kami esok baru buat jamuan, dh habis syawal pun..

Nadiah Sidek berkata...

tengok tray macam tu gaya macam makan di asrama :D

Followers