Isnin, 15 April 2013

~~TeMaN Si AYaH BeJoGiNg~~

Assalam,seperti yg djanjikn si ayah bawak kami pergi lg ke taman bukit jalil weekend smlm
kali ini kami pergi suma bpakaian sukan termasuk si kecik aina tu tau
suka ijat dpt tgk ikan2 yg besar2 dlm kolam sambil teman si ayah bjoging
ibu bjln2 jer tp semput jugak nak daki tangga yg bederit tinggi tuh
sekali sekala kuarkn peluh ok gak,tp cuaca amat panas
anak2 suma on off jer demam
layan pic yg hado....



risau tgk makin tembam pulak si ibu ni hu...


abg ijat baru baik demam pun bjoging jugak dia


teruja tg ikan keli yg besar2 tuh


dr kejauhan klik2 pic si ayah dgn si abg ijat yg dah penat bjoging tuh...

2 ulasan:

mama lieyna berkata...

Waaa g lagi kaa... awat tak roger, kami terperuk ja kt umah sabtu tu..si abahnyz kerja..huu..

G situ mmg best, luas....

Irfa berkata...

huhu..lama dah x jogging

Followers