Isnin, 8 April 2013

~~KaMi Di TaMaN BuKiT JaLiL~~

assalam,ahad kemarin sempat juga kami beriadah di taman bukit jalil
tak plan pun saja nak kuar bawak anak2 hirup angin petang 
singgah sekejap je sbb ada BIL dr puchong nak datang rmh hantar ole2 dr sabah nnt cercite ye
layan pic yg mana hado ni...

 melopong aina yg ptama kali dtg taman ni
 kami blima jer,abg mirul kat asrama tak blk minggu ni
minggu dpn kita dtg lg kata si ayah sbb dtg xpakai kasut sport pun,klu tak boleh bjoging
mak ai luas toi taman ni...bepoloh chek panjat bukit nih....suka tgk pic ni...

3 ulasan:

mama lieyna berkata...

Laaa.. awat takmai singgh umah,kami seharian je kt umah, dak ayep demam ..hari ni msh demam..

Sini mmg luas, puas hati bjln :-).. aina syomel... dpt kaki syok la.. :-)

::NureeN:: berkata...

lama x singgah cini...
comelnyerr aina

Izan Ishak berkata...

comelnya aina.. syok tu explore pi playground ye...

Followers