Selasa, 5 Mac 2013

~~PrOSeS CoLeGeN RuMpAi LaUt~~

assalam. baru nak cuba2 je...harap2 tekak ni boleh terima n mkn smp habis
beli kat member dr sabah 100g rm20
bila dah rendam n rebus dah jd byk 

mula2 basuh sampai lembut n rendam smlmman
(air rendaman boleh buat rendam kaki yg bmasalah)
esknya rebus n simpan dlm peti utk d minum n d buat masker
ibu mmg suka mencuba benda2 baru ni. yg xbestnya bila ckp ngan cik somi dia kata dia xlalu nak mkn hu...ada bau sikit la..masa rebus mmg kena letak daun pandan tp time nak rebus daun pandan xbeli plak hu...layan jer...ADA BRANI......






petama kali tgk rumpai laut...cantik n unik...

2 ulasan:

mamalieyna berkata...

Tak sabar nak try jugak.. :-)

LYAfrina berkata...

ramai y gna ni..tp nkminum tu x tahan la

Followers