Jumaat, 8 Mac 2013

~~BeRuBaT Kg~~

assalam, salam jumaat yg mulia ibu nak abadikn d sini cara berubat kg kat aina yg demam hampir sbln d bln feb tempoh hari
dah beberapa klinik dah mkn ubat tp masih on off demam aina
tp masuk minggu k3 rupa2nya aina demam campak, so call mak kat kg buat berubat secara kg
bahan2nya air penawar n bedak sejuk yg dah d jampi oleh ustaz d kg
air penawar buar campuran air mandi aina n bedak sejuk di pakai d muka n seluruh badan bg sejuk satu badan,alhamdulillah dgn izinnya aina dah kembali ceria
layan sikit model bedak sejuk ni....



bedak sejuk kiriman mak dr kg


 mulanya aina rasa pelik knp ibu pakaikn bedak yg berair ni


bila d agah2 baru senyum...ibu senang hati bila tgk anak2 ibu semua sihat.


2 ulasan:

mamalieyna berkata...

Alhamdulillah..

arif ni pulak, on off badan dia macam kena 'taik ulat' tu, 1 badan.. pg td naik balik.. kalau kt kg, senang .. berubat cara kg je, sbb dak arif ni, susah nk mkn ubat, tu psl tak baik2..huu~

::NureeN:: berkata...

anak nureen 2 2 beradik dmm on off dkt2 2 bulan.. cuaca sama kan.. tp x der plak tanda2 nak campak..

Followers